Salam Ukhwah Shuhada

Alhamdulillah... Blog Jom Membaca dipaparkan walaupun hasilnya tidak seberapa..

Pembaikan akan sentiasa saya lakukan sebagai satu langkah menggalakkan semua membaca buku.

Semoga Amalan Membaca senantiasa diterapkan di kalangan para pelajar SMK Ceneh Baru khasnya serta pelajar -pelajar amnya

Wednesday, April 28, 2010

PEMENANG ANUGERAH NILAM 2009

Inilah kenangan bermakna saya bersama anak buah saya. Pelajar - pelajar yang amat rajin memberi sokongan. Dan untuk itu Kejayaan mereka membaca amat saya hargai dan Anugerah Nilam bagi saya amat sesuai untuk mengiktiraf mereka

Hadiah pertama, kamus besta,
Hadiah Kedua, Pen drive
Hadiah ketiga juga pen drive




Tahniah.....pelajar-pelajarku...Moga kejayaan dalam genggaman...di dunia dan di akhirat, amin

No comments:

Post a Comment